Matte matte och åter matte...

Godmorgon folket, det blir inte att åka in till stan idag. Insåg till slut igår att pengarna räcker inte till, attans räkningar! Så istället blir det att vara hemma och plugga matte, för tillfället sover Loke så ska passa på att plugga lite grann. Annars idag lär det inte hända mycket, ska försöka mig ut på en promenad i kyla med Loke ner bäddad i vagnen.
Just nu så kollar jag runt på internet efter en extra hårddisk som ska införskaffas nästa månad, det är ju nämligen så att jag har ALLA mina bilder på ett ynka USB som mitt ex införskaffade till mig för några år sen. Men det börjar bli lite fullt på det, så måste ha något större som klarar mera kort och det känns en extra hårddisk som ett bra val.. Vill ju inte heller ha alla bilder på datorn IFALL, datorn skulle packa ihop. Inte för att jag tror det, men man ska aldrig lita på de till 110% :)
Men nu ska jag nog sätta igång med matten innan Loke vaknar, får blogga mer sen! :)


Kommentarer
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Om du menar en extern hårddisk så är märket Freecom bra och prisvärt.

2012-02-01 | 12:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback