Känslor

Den här bilden för ger mig så många olika känslor, allting va så mycket! Både gläjde,sorg,lycka,frihet,ensamhet och bästa av allt den gör mig lycka! Att se mig själv på denna bild, gör mig så glad! Det va första gången på 1,5 år som jag bara va för mig själv med familjen utan bry mig om någon annan än mig själv!

Den här bilden togs sommaren 2010, när vi packade in oss i bilen för att åka på en roadtrip. Allting va så underbart, jag va så himla lycklig. Jag fick umgås med de bästa, utan att ens känna ett minsta lilla irriterande ämne. Vi myste till fullo, vi hade kul och allting va så fint! Det finns inte ord att beskriva allting med bilden.

Men dit är nåntans jag vill tillbaka till, känna samma lycka som jag gjorde då. Jag måste tillbaka dit, hitta mig igen. Tillbaka till den glad och livglad personen jag egentligen är, vissa för alla att jag är fortfarande samma gamla jag.. åh vad jag saknar, lyssnar på ur gamla låtar från 2008 och bara njuter, njuter av allting som jag har gått igenom under alla dessa år. Blickar tillbaka och njuter av att jag har valt den här vägen i livet, inser att jag har fått livet bästa gåva och jag valde på precis rätt tidpunkt i livet.

Jag njuter att att lyssna på musiken från förr, höra hur Loke ligger i sin säng och andas tungt i en djup sömn för natten, känner hur en tår trillar ner för kinden och träffar min läpp. Jag är så lycklig, men visar det på ett sånt dåligt sätt.. Men det måste bli en ändring på det hela, på en gång!

Vi ses snart igen vännen, jag kommer tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback