Fredag som känns som lördag..

Idag är det den fredag den 3:e februari, helt knäppt vad tiden går fort. Men idag känns det som lördag, pappa är nämligen hemma och då betyder det att vi har ätit familje frukost, förutom att bror saknas eftersom han är på jobbet. Men det är alltid lika mysigt att äta frukost med familje, Loke är ju också med på ett hörn :)


Idag blir det iallafall full rulle, mycket som ska göra tills imorgon. Pappa ska åka iväg och handla, så jag tar snålskjuts för att handla litem mat till Loke. Han äter nämligen som en stor häst och brölar (stavning?) som en älg, handlade ju förra helgen TVÅ plattor med mat. Men nu är de ett minne blått, så måste införskaffa lite mera mat till honom :).
Sen blir idag blir det att städa och fixa, måste även kolla runt på internet efter en klänningen och något fint till Loke. Vi är nämligen bjudna på dop den 3:e Mars, Sarah ska döpa sin dotter Felicia :). Så måste ju ha något fint att ha på mig, så ska kolla om jag hittar något fint :).
Just nu sover Loke en tupplur och jag ska strax borsta tänderna och dra på mig lite kläder, återkommer senare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback