en hejdundrande fest

Ta djupa andetag och andas ut, äntligen ett lung i huset! Idag har vi nämligen firat mamma som imorgon fyller 50 år, syster fyllero också år imorn. Men eftersom mamma fyller stort slog vi till med en hejdundrande fest för mamma, med god mat och massa härligt sällskap! :).
Sen blev det tårta och äppelpaj till efterätt, super gott! :).

Men nu har jag krypit ner bredvid min älskade pojke som har haft svårt att sova med alla 32 st personen under dagen som har pratat i mun på varandra och skrattat högt. Så nu är han utslagen och jag lika så, rätt skönt nu att känna lugnet som sprider sig ut igenom kroppen. Det ekar fortfarande i mitt stackars huvud av allt stå hej och skratt, men ack så härligt det är. Vår underbara knasiga familj, som stormtrivs med varandra! :)
Jag måste dock hitta en lika galen kille som vågar och framför allt orkar med mig och min familj! :)
Imorn blir det en slapp dag, men på måndag så jäklar ska jag dra igång veckan!
Ska passa på att sola på måndag, även springa förbi kommun huset och kolla hur de ställer sig till att låta Loke gå på dagis i knivsta eftersom jag ändå ska plugga där, sen så ska jag ringa till min mentor och bestämma möte, ringa dagis i knivsta, göra prov på torsdag och sen väntas det BVC på onsdag.  Så i veckan ska jag se till att det blir full rulle, men blir skönt! Älskar att åka ut med vagnen, blir nästan ledsen när jag måste åka bil. Super skönt att stoppa ner Loke i vagnen och ge sig i väg nånstans! :)
Men nu ska jag rätta till Loke och sen sova, hoppas ni har haft en lika bra lördag som mig! :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback