Clean up is the most boring I know

Som rubriken lyder så håller jag på att städa, ska rensa, kasta och plocka ordning!
Jag avskyr att städa, men det måste göras. Loke sover i sin säng vilket är super bra! :). Hans kläder ska även få en omgång, hans bodysar börjar åka på sista versen i strl 74. Jäkla unge, sluta väx någon gång. Men jag funderar på att skicka efter förlängnings knappar, då strl 80 fortfarande stora i armarna och på bredden. Så ska kolla vad förlängare kostar och vart man kan köpa såna, lite mer ekonomiskt än att slänga fram minst 100 kr per varje gång Loke växer ut sina bodysar, det går ju så snabbt nu :).

Efter jag har städat klart så ska jag dra på Loke lite kläder och en overall, ta kamran i högsta hugg och gå ut och fota lite "vinter" bilder på Loke i snön! :)
Det är ju så fint väder idag, så man måste passa på ju! Annars så vet jag inte vad vi ska hitta på, ska väl ta och ringa syster och se om hon är ledig nånting i veckan för en fika!
Men ska ta min plutt som har vaknat nu, ha en bra måndag :)
Bodyförlängare, 4-pack - bfor4
Hur smart är inte det där? Syns gör det inte heller, jag är lycklig! :)

Kommentarer
elina 17 år och mamma till nellie säger:

vart finns dom att köpa tror aldrig jag sett eller kanske inte lagt märke till de? :)

2012-02-06 | 17:55:57
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Bodyförlängare finns att köpa på tradera. Köpte tre st där för 79 kr om jag minns rätt.

As bra grejer!

2012-02-06 | 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback