7 månader 1 vecka och 6 dagar

Ärligt talat jag är helt värdelös på sammanfattninga om hur utveckligen går, shit han lär sig nya saker varje dag och han växer så att det knakar! Detta va allting jag kom på och det suger ärligt talat, men jag kommer inte på mera! Vad jag skriva? Han sitter minst 2 gånger om dagen eller vadå? Panik!
Måste man verkligen göra såna hära sammanfattningar.. Nä det måste man nog inte, det är bara jag som är fjantig. säger såhär ni som har barn ni vet att barn utvecklas något galet fort, sen så ni som inte har barn.. Ja antingen klagar ni på mig och säger "skriv en sammanfattning" eller så går ni in här och läser om 7/8 månaders utveckligen och söker efter utveckligen =)


- Har  stl 747/80/86 i kläder. (det varierar)

- Äter som en häst, (skyller på hans pappa)
- Sitter helt själv, kan sätta sig på från krypläge
- kryper lite halvdant
- Får äta smörgås till frukost och youghurt
- har gått över helt från mjölkfri kost (krångel mage)
- Hans mamma suger på såna här sammanfattningar
- han är en vilde i alla lägen, vaken som sovandes.
- Älskar sin havredryck
- han älskar sin kusin Chilli
- han har ett jävla humör om han inte får som han vill

Kommentarer
Amanda säger:

Och Chilli älskar sin kusin toker med :))

2012-02-21 | 21:09:08
Bloggadress: http://amandawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback