De senaste dagarna..

Nu är jag tillbaka för gott, gud så skönt det känns. De senaste dagarna har varit full rulle hela dagarna och det är precis så det ska vara om ni frågar mig. 
I senaste dagarna har vi hängt med Linnea och lilleman, träffat Omar, gått på Ikea, gått runt i kista galleria och en hel del andra saker :). 
Är riktigt glad att jag och Linnea har lärt känna varandra, hon är verkligen guld värd! ♥
Igår hade jag och Loke iallafall en hemma dag eller en halv hemma dag, vi diskade och kokade nappar och nappflaskor, Loke badade och tog det bara lugnt. Sen hade jag möte på familjerätten angående umgäng med Loke och om jag hade en bomb så skulle jag fan släppa den på Lokes spermadonator (tar det i ett annat inlägg) Efter mötet så gick vi och kollade på Chilli´s (systerdotters) luciatåg, jag hämtade ut paket från H&M och insåg igår att jag behöver en större garderob till Loke, men det lär inte hända. Annars gjorde vi inte så mycket igår, fick hjälpa pappa att gå igång syrrans bil som hade dött, sen så åkte vi en vända runt om märsta/knivsta och så. 
 
 
Bilder från instagram senaste dagarna, ÄLSKAR instagram! 
 
Idag ska vi bara ta det lugnt och så, jag måste fixa alla mina räkningar och sätta in de i en pärm så jag vet vart jag har de, efter det så ska jag fixa klart Lokes garderob med alla kläder, ta ner det som är förstort och så. Min unge växer så det knakar och strl 92 har ju redan stormat in i gareroben. Loke ska äta lunch och sen sova lite grann, då ska jag passa på att gå ner i källaren och ordna upp där nere lite grann, allt för att underhålla mig själv lite grann och tänka på andra saker :). I eftermiddag ska jag också övningsköra lite med pappa, tänkte vi kunde köpa hem lite fredagsmys för kvällen, jag har en film jag vill se, så jag får väl göra det med föräldrarna! :)
 
Men nu ska jag kolla på tv en stund till, ha en bra fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback