Bra start på veckan

Godkväll! 
Ha en bra dag? Jag och Loke har haft en underbar måndag, perfekt start på den här veckan. Vi åkte in till stan och möte upp Linnea och hennes son, eftersom vi har så snälla barn så sov de sött. Så vi gick och fika så vi kunde snacka massa skit som vanligt, alltid lika roligt! :). Sen så gick vi runt lite i olika butiker och kollade, Omar möte upp oss efter ett tag, hängde med oss och sen så skulle vi alla gå varsitt håll. Jag åkte och möte mamma, Omar åkte till sin pappa och Linnea till sin mamma, medans jag väntade på mamma så smet jag in på H&M och jag råkade få med mig 4 plagg hem till Loke. Attans att det ska vara så roligt att shoppa, men det var iallafall behövliga kläder. 
Efter det så åkte jag och mamma till Märsta möte upp pappa så vi fick åka bil hem, skönt att slippa kylan. Men det varade inte länge då tempraturen inomhus visade hela 14 grader, härligt varmt! Men jag och Loke bäddade ner oss i sängen runt kl 20 och jag tänker fasiken inte kliva ut hur huset imorgon, funderar starkt på att göra som björnarna och gå i ide över vintern...
 
Förutom det så är jag skitsur här hemma, ringde och kolla min faktura på telefonen och kärringen i luren spottade ut att jag har ringt för 6000 KR!! Skojar någon med mig? Jag har 3000 fri sms och 3000 fria minuter samt att jag ska surfa gratis upp till en viss nivå.. Men jag ska ringa och prata med de imorgon, se vad de har att säga. Så trött på att jag ska behöva ringa de en gång i månaden för att fakturan från de krånglar.... 
Annars så tappade jag humöret på 7 minuter och jag har nu inte ens någon lust att göra nånting.. Så jävla arg, ledsen och besviken. Så trött på att bli behandlad som en påse skit av folk, usch vidriga äckel! 
 
Nä nu ska jag sova bort mitt dåliga humör, vi hörs imorgon igen. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback