Varför heter det särbo?

Vet ni vad jag har tänkt på? Nu blir det sånt här långsint och sånt där jäkla snack som får folk att bli galna på mig.. Men jag har tänkt på det rätt många gånger och jag har kommit fram till det att ifall jag förmodan någonsin skulle ta och gifta mig (vilket aldrig kommer hända) så ska jag vafan vara särbo som det fina ordet heter,, varför heter det egentligen särbo? Fulaste order ever!
 
Men iallafall jag ska vara särbo så är det bara, aldrig att jag känner ha en man i MITT hus, kommer aldrig att hända. 
Nu undrar ni säger varför, men det finns en hel hög av anledningar.. 
 
1. De slänger sina äckliga svettiga stumpor på sovrums golvet
2. De lägger sina äckliga kalsonger med bajs ränder i och anser att vi tjejer ska tvätta, urk nej tack!
3. De anser att vi tjejer ska damsuga, tvätt, bädda rent sängen, ta hand om ungarna
4. De anser att kolla på fotboll är döds viktigt (ifall de är intresserad av fotboll) 
5. De luktar seriöst vidrigt när de har svettas
6. Detta eviga skägget som kliar så fort man petar på de
7. Eviga tjatet att de faktiskt jobbar, suck det gör tjejer också!
8. När de blir förkylda beter de sig som om de vore DÖDS sjuka!
9. Ifall man blir sen hem en kväll, så har de förmodligen inte ätit eller så har de beställt pizza för de inte kan laga mat..
10. Man måste alltid tala om 654 gånger samma sak för att det ska gå in i huvudet på de.
 
Det är nog allt negativa som jag kunde komma på JUST NU finns säkert flera anledningar.. Men visst finns lite positiva saker också typ sexet, närheten, kyssarna, kramarna, stundera och allt det här mysa.. Men nej särbo är mitt val här i livet, dock kan jag leva med en pojkvän i mitt hus :).. Haha jag lär nog va singel resten av mitt liv ifall jag har dessa krav på min framtida kille ;)

Kommentarer
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Hah, du har helt enkelt bara träffat fel killar hittills. Hoppas att du hittar en som uppskattar dig och ger dig vad du behöver. Och att du gör detsamma tillbaka.

2012-08-09 | 06:26:53
Bloggadress: http://amzie.blogg.se
jultomten säger:

hahahahahahahah du är ju bara för knäpp asså.....

2012-08-09 | 12:08:09
Ida säger:

Hahahaha vissa av dom där punkterna stämmer verkligen in till fullo! ;)

2012-08-09 | 17:46:33
Bloggadress: http://www.nattstad.se/idapetterssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback