Utmaning

Vet ni? Jag är grymt taggad på att börja äta LCHF igen och verkligen sen någon bra skilland på vågen. Så jag tänke utmana er på att vara med (helt frivilligt).
Men det kan vara kul att utman sig själv, någon som är med? :)
 
Jag tänkte köra STRIKT LCHF tills min födelsedag den 7:e november, då ska jag ha nått mitt delmål som ligger på -12 kg så är det bara. Syrran och jag samt några vänner till henne ska ner till skövde/skara på min födelsedag och jag ska vara någorlunda smal tills dess, så nu ska jag köra så att det ryker, struntar i allt annat! :). Jag är grymt taggad, men eftersom jag inte vill trött ut er alla på massa LCHF diet skräp så kommer det endast komma upp nyheter angående vikten en gång i månaden, bilder och så. Men ifall ni vill ha daglig info om vad som händer och hur det går, så får ni följa mig på instagram där kommer det komma upp bilder och annat skit :). Ifall ni vill se före bilder nu, så gå in i kategorin "viktnedgång" och bläddra ner till inlägget som heter "nu kör vi" där hittar ni bilder för före, de är tagna 23/7 så de är rätt nya och jag har inte ändrast så mycket.. 
 
Men nu ska det ske en STOR förändring, jag ska fan lyckas! Så nu finns det inge vändning på detta. Vilka är på? 
 
Min startvikt : 74 kg 
Mitt delmål (min födelsedag): 62kg 
Min drömvikt: 53 kg
 
Jag ska totalt gå ner totalt 21 kg, efter att ha nått mitt del mål så är det bara 9 kg kvar till slut målet! :)
 

jag kan fixa det här och vi börjar från och med NU, wiiiie så grymt bra det här kommer bli! 
Sen kommer jag starta en kategori som heter just LCHF, där kommer jag dela med mig av tips, recept och svar på era frågor som säkert kommer komma under månaderna som går nu :). 
 
Nu taggar vi, beach 2013 ;)

Kommentarer
My säger:

JAG ÄR PÅ!!! Fast inte enbart LCHF men recept vill ja ha så ja överlever...

2012-08-07 | 10:50:25
Bloggadress: http://www.myes.blogg.se
Jaccii säger:

ATT JAG ÄR!
om jag får för min läkare vill säga -.-''

2012-08-08 | 07:52:28
Bloggadress: http://jacciis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback