Slutdiskuterat!

Vet ni vad? Angående inlägget känslor, så finns det säkert massor saker att säga, men vet ni vad?! Jag vill inte ha något himla diskussion i mitt kommentar fält! Jag struntar fullkomligt i hur Omar var mot Sarah eller hur hon va mot honom, jag skiter fullständigt hur han behandlar Terese också! Jag bryr mig inte ett dugg, han och hans liv rör inte mig längre och jag är lättad för det! Det här skiten ska inte få bryta ner mig ett jäkla dugg!! 
 
Jag vet både det ena och det andra, jag vet att Sarah inte behandlade Omar så bra, men jag vet även att Omar inte behandlade Sarah så bra heller! Men jag skiter i det fullkomligt, mitt liv har gått vidare jag har folk som betyder mycket mera. Jag har träffat ny vänner som är himla härliga och jag vet att mitt liv kommer bli toppen, skolan drar igång nu den 24:e och jag har så mycket mer att tänka på än att slösa min tid på folk som inte kan bete sig på ett vettigt sätt! 
 
Men iallafall igår så va vi på ikea, skippade lidingö tar det i veckan istället :). Sen igår kväll kollade jag, syrran och mamma på film och sen så va det inte mer än det. Idag har jag fixat med Lokes leksaker, tagit ut ALLT ur mitt rum och nu ska vi snart måla första omgången, kommer bli super fint :). 
Sen ikväll blir det film igen och bara familjemys :)
 
Imorn ska jag iväg och fixa en sak under dagen och sen ska jag kanske träffa en bättre vän ifall han har tid och hinner efter jobbet, men det får vi se imorgon.
Nu ska jag lägga upp fötterna på bordet och slappa :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback