Shopping..

 
Två rätt kassa bilder från instagram på kläderna som jag köpte på till Loke igår, dock finns inte den sista bodyn på bild och inte heller jeansen för han fick ha på sig det igår, så det ligger i smutstvätten just nu. Jag  är himla nöjd över kläderna jag köpte och ja jag ÄLSKAR randigt, det är himla fint! 
Så nu klarar iallafall han vintern ett tag till, jag har ju en hel låda full med kläder han inte kan ha, haha jag älskar barnkläder, men hatar barnkläder på samma gång eftersom jag skulle kunna köpa kläder varje dag till Loke :)
 
Nu ska jag hänga tvätt, städa rummet och sen pussa på min älskling som precis kom in för dörren, sen blir det lunch i centrum! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback