Nytt till rummet

 
Eftersom att vi ska börja fixa mitt och Lokes rum i helgen, så passade jag på att kolla ifall jag kunde hitta något fint påslakan samt något annat. Detta tittade jag, tycker det va himla fint! Sen hittade jag även "sweet dreams" texterna i trä, som jag tänkte spika upp ovan för Lokes säng, det kommer bli fint fint :). Har lite andra saker jag ska klicka hem till rummet, men funderar på att gå ut i butik och köpa det istället, har en efter längtad ram som jag bara MÅSTE ha till rummet..
 
 
Denna "tavla/ram" måste jag bara ha, sätta in bilder på mig och Loke tillsammans. Funderar på att ha den ovan för min säng, det kommer nog att bli utmärkt! Så nu ska vi börja köra igång med rummet, pappa och jag ska spackla rummet imorgon från alla små spik håll och skvanker som finns kvar! :).. WIIIIE grymt taggad!
Let's do this!! 

Kommentarer
Emilia Lindbom - 17 år & mamma till Tatum. säger:

Vart hittade du ramen? :D

2012-08-09 | 21:17:22
Bloggadress: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback