Länge sen sist

Ho ho!
Här inne ekar det härligt, va ett tag sen jag bloggade sist. Men jag lever iallafall och Loke likaså, dagarna har rullat på r hemma.

Som säkert flera har förstå så har jag och Omar hittat tillbaka till varandra, härligt om ni frågar mig! Så de senaste dagarna har jag spenderat med honom, fixa mitt rum och hållit igång :). Får berätta mer om det ikväll, när jag har tillgång till en datorn.
Nu är vi iallafall påväg till stan, ska hämta Felicia och sen ska vi luncha. Imorn ska vi iväg på äventyr, fast det får ni vet mera om ikväll. Orkar inte sitta och skriva 5 mil långt inlägg på mobilen, dock skönt att Omar har min iPhone så jag kan blogga via appen :)
Så nu kan ni få lite inlägg så fort vi hittar på något, härligt va! :)

Men skriver mer ikväll, ska vara social med Omar som sjunger på "min kära lilla ponny" och halv dansar som en liten mupp ;)
(bjuder på en riktigt kass iphone bild på sötaste Loke)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback