Körkort här kommer jag!

Vilken dag, det blev ändrade planer och vi drog till väsby, kikade runt och pratade med en gammal bekant.. 
Tittade i olika affärer och blev helt kär i ett smyckeskrin som jag nu önskar mig av någon :). 
Har även pratat ut med Omar och vi verkar ha löst allting, han får en chans till om han klarar av det, jag tycker ju trots allt om killen :). 
Efter att kollat i affärer va syrran snäll och hämtade oss i väsby, gulle! Svängde förbi bibblan och hämtade ut körkortsboken, så nu jävlar ikväll ska jag läsa igenom hela boken och sen ska jag börja om igen och läsa den engång till, ska även leta fram massa körkorts prover man kan göra på internet, för nu ska det pluggas körkort, hej jag ska klara det här! :). 
 
Men iallafall när vi kom hem så fick Loke leka runt lite grann, jag fixade tvätten, plockade ordning på Lokes leksaker, sen blev det middag för hans del och strax där efter fick han bada och nu sover han gott i sin säng hur trött som helst :)
 
Efter att jag har läst körkortsboken så ska jag ta och ladda över bilder från telefonen samt kameran, lite bilder blev det allt idag också.
Men ska sätta mig och läsa nu, Ciao

Kommentarer
Anonym säger:

kan du inte berätta vad som har hänt mellan dig och omar? om du vill. :)

2012-08-02 | 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback