Hallon/Blåbär smoothie

 
Godmorgon, här hemma kickade vi igång morgonen redan klockan halv 7. Vaknade av att Loke bet mig i benen och jag kan erkänna att det inte är bäst sätta att vakna på, humör blir inte på topp. Men vad ska man göra? 
Men vi fick iallafall upp, sa hejdå till mamma, pappa och syrran som stack till jobbet och sen började vi kolla på tv.. Loke håller dock på och river ut ALLA kläder ur mina byrålådor som ligger på golvet, kul jul! 
Jag har dragit ihop en smoothie som ni ser på bilden ovan, god frukost och enligt LCHF recept, muma! :)
 
Loke ska strax få äta frukost, funderar på vad han ska få till frukost idag. Sen så ska vi börja packa "skötväskan" och sen packa ner oss i vagnen för att dra iväg till dagis, syrran har inte svarat ännu så vi tar tåget.  Men det gör inget, går snabbt ändå. 
Loke mår dock inte mycket bättre, jag vet inte längre om jag ska tro att det är tänder eller bara en förskyldning, snorig är han iallafall och han nyser som en galning. Hoppas bara att han är lagom frisk till nästa veckan när dagis drar igång på riktigt! 
 
Men nu ska vi göra frukost till Loke, ni får ha en toppen dag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback