Godmorgon...

Hallå i stugan alldeles för tidigt och jobbigt, urk! 
Men det är bara att kliva upp, Loke ansåg att det va dags att vakna och det är väl bara att göra som han säger :). 
Angående inlägget igår så är jag fortfarande ledsen och uppriven, men det finns ingen anledning för mig att deppa ihop totalt, jag överlever liksom... Det är bara hålla huvudet högt och inse att det är väl bättre såhär, trots att det gör sjukt ont att förlora någon som verkligen betyder något... 
 
Men istället för att plåga mig själv igenom att sitta hemma idag, så drar jag och Loke nog till en kompis Han är hur schysst som helst så drar nog till honom så jag kan prata om mig en del och böla lite mera. Men vi får se när han vaknar och har lust att ses ifall han har lust att ses, så ja whatever :)..
 
Igår ringde även Frida som har hand om dagiset och hon skickar hem pappren till oss sen är allting klart och han börjar dagis den 27:e, lite surt eftersom jag börjar på fredag veckan innan.. Men skolan får ha överseende med allting, måste ju fixa så min son får det bästa :). 
 
Men nu ska jag krypa ner i sängen och ha lite mer ångest.. Godmorgon förresten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback