Förmiddags vila

Loke sover sin förmiddags vila här hemma innan vi ska ta och fixa oss för sedan dra iväg till Kista galleria, vi ska nämligen möta upp Omar där som även ska ha med sig Felicia, va ju evigheter sen jag träffa lilla flickan. Har nog inte sett henne på 2 månader snart, så ska bli kul att träffa henne igen och sen är ju Loke som himla förtjust i henne :)
Så vi lär väl gå runt i affärer, sen så letar vi nog upp en park så barnen får leka lite grann. 
Annars idag kommer Jasmine tillbaka efter att ha tillbringat 2 veckor hos min morbror i Högsjö, så vi lär väl ha filmkväll ikväll ifall hon vill det :). 
 
Men har inte så mycket mer att skriva, ska dra på mig lite kläder, sminka mig och sedan ta fram kläder till Loke :).. Vi hörs under dagen
 
Två bilder på Loke från igår, nakenfisen själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback