Filmmys igen..

Godkväll folket! 
 
Åh vilken härlig dag det varit idag, så otroligt glad utan anledning. Idag har jag hängt upp kläder, kollat vad jag ska ha kvar och inte. Sen så packade jag ordning lite andra saker, och fixade. Men Loke busade bara med gardinerna så jag va tvungen att leka med honom istället, sen efter ett tag så gick vi ner och kollade posten, har fått hem Lokes på stryknings lappar till hans ytterkläder och sen även papprena från Knivsta, så måste fixa det och skicka iväg de imorgon! Så i helgen ska jag roa mig med att stryka på alla dessa lappar, annars iväg så händer inte mycket. På onsdag ska jag träffa Mr X, på torsdag blir det lugnt, fredag ska jag träffa Mr X och i helgen ska jag träffa en killkompis, fullt upp liksom! :)
 
Men nu ska vi kolla på film här hemma, så vi får höras imorn! :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback