Dags att bli smal..

Jag har inte alltid tyckt om Katrin Zytomierska, men hon har en rätt skön still och är rätt klockren i vissa stunder. Så nu funderar jag på att ta och köpa hennes bok "dags att bli smal, LCHF på mitt sätt" som hon har skrivit.. Om hon klarar av att gå ner 33 kilo med lchf samt träning borde det fungerar för mig också. 
Så varför inte köra hårt? Jo det tänker jag göra! Så när skatte pengarna ramlar inte på kontot så ska jag springa till närmaste bokhandel och införskaffa den sen ska jag passa på att handla massa LCHF ingredienser som kommer behövas nu när jag ska köra hårt! 
 
Det kommer verkligen bli grymt det här, jag är så jäkla redo så det finns inte! :) 
Är det någon som har denna bok? är den bra i såna fall? Värd att köpa? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback