Dagis

Sorry för att det inte blev en uppdatering igår, va helt slut när jag gick och la mig igår vid halv 12.. Men iallafal kör en uppdatering nu, som sagt så va vi på Lokes blivnade dagis och det va verkligen jätte bra.. 
Jag känner mig lite mindre nervös över att lämna han på dagis och Loke tyckte det va kul, han vill inte ena gå där ifrån när vi skulle gå hem, haha.. 
 
Men dagiset verkade toppen och personalen va jätte trevliga, fick lite allmän information igår om mat och sånt. Fick veta att de skulle ha 15 barn och va 5 stycken på hans avdelning, samt att de kommer bara 1-2 år som kommer gå på hans avdelning, perfekt enligt mig! Sen va jag lite rädd att de skulle behöva sova ute i vagnen, men de sover inne vilket gav mig en lättnad :). 
 
Men annars va dagiset toppen och vi började med inskolningen på torsdag nästa vecka, lite spänd för det. Men det kommer nog gå super bra och jag tror nog att Loke kommer tycka om det.. Dock är jag rädd att Loke inte alls kommer behöva 6 dagar i inskolning och då vet jag inte vad jag ska hitta på de dagarna han inte behöver ha mig där eftersom jag inte börjar skolan den 24:e, men det märks väl.. Jag får väl åka och shoppa, ta egen tid och njuta av de sista dagarna innan jag börjar och de dagarna kan han få gå hem tidigare :).
Vi får se vad som händer liksom, men jag är lite lugnare nu iallafall :)
 
Bild på dagiset från utsidan av staketet :)
 
Godmogon förresten, nu blir det frukost! 

Kommentarer
Sara - Ensamstående mamma säger:

Hoppas inskolningen går bra och att både du och Loke kommer trivas med dagiset och pedagogerna där :)

2012-08-09 | 14:25:36
Bloggadress: http://dolphin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback