Cresent

Jag har suttit och kollar runt lite och kom in på crescent hemsida och sen vidare till deras blogg. Och hittade ett inlägg om testförare för cresent barn vagnar och jag är mer än sugen på att testa deras barnvagnar, hur kul vore inte det? 
 
Jag är super sugen på att bli testförare för crescent barnvagnar och speciellt som jag själv har haft en crescent barnvagn till Loke när han va liten, så jag ska verkligen göra allt för att få bli deras testförare, jag är sugen på att testa deras crescent diva. Då jag tycker den är AS fräck och så jäkla snygg, HÄR en länk till crecent diva!
 
Crescent barnvagnar - Diva
Tycker den är såå snygg, http://crescentbarnvagnar.se/ligg-och-kombivagnar/ligg-och-kombivagnar/diva/

Kommentarer
Anonym säger:

Vad har hänt varför mår du dåligt?

2012-09-15 | 17:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback