Allvaret börjar..

 
Ikväll är det mina sista timmar som mammaledig, just idag har jag varit mammaledig i 447 dagar, helt otroligt! Tänker att jag har spenderat runt 415 dagar med Loke, otroligt! Jag har sett honom göra fram steg och jag har sett hans först skratt, gråt, när han grepade saker för första gången, åh det är så himla mycket känslor i det hela :).
 
Men jag är rätt taggad på att börja nu, sista året i gymnasiet. Satsa hela mitt liv, hjärta och själ i att få det att fungera, jag är verkligen taggad till 100%. På torsdag börjar allvaret då har jag min riktiga första skoldag efter 447 dagar av ledighet, det ska bli skönt. Men oj så trött jag kommer vara! Men det är helt klart värt det, jag kommer ha mer energi till Loke efter skolan, eftersom jag får vara bara Eleanor i några timmar och tänka på annat, än bajsblöjor, mat och sånt. Men självklart kommer jag sakna min pojke, men jag vet att han kommer ha det stört kul på dagis med alla vänner :). 
Nu ska jag packa ordning min väska för imorgon, se till att jag får med mig allting jag behöver i min väska sen ska jag ringa Omar innan det är läggdags för min del, puh va jag är trött! :)
 
 

Kommentarer
Emily säger:

Hej! Jag söker någon som kan göra en snygg bloggdesign till mig! Jag skrev ut de på familjeliv och din syster tipsade mig om dig! Så om du känner för att hjälpa mig och samtidigt tjäna någon hundralapp så kontakta mig via min mail! :) Kram Emily!

2012-08-26 | 22:37:45
hilda fromm säger:

Jag hittade precis din blogg och jag tycker den är jätte fin, och du verkar vara en väldigt bra mamma till din son :)
Tänkte också passa på att tips om en tävling:
Nu har du chansen att vinna ett egentecknat porträtt av antingen dig, en vän eller kanske motsvarande! Allt du behöver göra är att rösta på min bild NR3 HÄR:http://johannaj.se/2012/august/finalister-fototavling.html Det skulle vara guld värt! Sedan slänger du bara in en kommentar på min blogg att tu röstat och du är med och tävlar om ett porträtt! Ha en fortsatt bra bag! Kram

2012-08-27 | 14:37:57
Bloggadress: http://hildafromm.blogg.se
Anonym säger:

hur klarade du tvåan? på gymnasie

2012-08-27 | 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback