vill ha till Loke

Har suttit och tänkt va Loke kan behöva för kläder nu till våren och han behöver helt enkelt lite t-shirtar, och vad är då inte finare än H&M's pikétröjor, underbara i alla dessa färger! ;)

Sen har jag kommit på att Loke har snart vuxit ur sin one piece och behöver snart en ny, haha lat mamma eller bara väldigt bekväm! Men de är suuuuuper skönt att ha på när man bara ska iväg en snabbis, då är det bara att dra på den och sticka utan krångel! :)

Nu står jag bara i valet, VILKEN ska Loke ha!? :) En klassisk blå/grön eller den med alla möjliga färger? :)


Kommentarer
tess säger:

den randiga piketröjan och den blå gröna onepiecen

2012-04-17 | 15:51:23
Monia - mamma till Tuvalie säger:

köp båda två :D



sv: nej men usch va obehagligt det måste vara :/ Jag har aldrig svimmat i hela mitt liv så när jag var påväg att göra det idag blev jag livrädd :/

2012-04-17 | 19:14:46
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Elina 17 år och mamma till Nellie säger:

Randiga är jätte söt har en sån till Nellie, tänkte då kan jag använda den sen om jag får en pojke den passa som till både pojke & Flicka. Tycker iallfall jag :)

2012-04-17 | 20:30:48
Bloggadress: http://elinaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback