Valborg

Som ni säkert alla har förstått så vankas det valborg på imorn, amatörernas afton och vet ni? Jag ska vara en amatör för första gången i hela mitt liv på valborg, jag har kirrat barnvakt och jag åker ut för att leva som en 17 årig för en kväll, dock tar vi det lugnare än det blev sist! :)
Mamma sitter barnvakt åt Loke, så jag och Loke gör en riktig mysdag på måndag, sen kommer mamma hem från jobbet och tar honom så sticker jag till Lidingö. Av någon anledningen är jag rätt nervös trots att jag har lämnat Loke en gång sen innan, men aa det kanske är för att vi bestämde det här för en vecka sen bara och jag inte har haft tid att förberedda mig. Men det blir säkert super kul, haha hoppas jag ;).

Jag hoppas på toppen väder som det är idag, första gången jag är ute på en valborg så låter bli bra för guds skull! :) Det ska bli skönt att komma ut igen, koppla av lite grann och bara vara Eleanor för en kväll trots att det inte va länge sen jag va ute sist, så behöver jag det här nu eftersom jag inte mår toppen. Jag vet att Loke kommer få det super bra hemma med mamma och pappa, så det är inge fara för honom :)

Men vad har ni för planer för morgondagen? Blir det en lugn hemmakväll med endast bras-mys eller blir det en amatör-afton för er också? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback