Städdag

Vilken söndag, den har gått sådär lagom snabbt! Jag har hunnit med hälften av allting jag vill göra och det känns skönt, nu är det bara små saker som skaffas ikväll. Loke ska bada, jag ska hinna duscha och sen plugga järnet! :). Loke har preics somnat för sin eftermiddags vila och jag ska passa på att bara ta det lugnt en stund, har inte sovit så värst mycket inatt :). Somnade vid 23 kanske, vaknade halv 1 igen och då ringde jag Omar så satt vi i telefon till 3 på natten, fett ovärt egentligen. Men ibland får man vara korkad, jag är iallafall uppe och tar hand om Loke.

Men nu sitter jag iallafall och kollar på nelly.com och har grymt med ångest, en tjej kompis till mig skickade precis ett sms till mig att hon har klickat hem ett par skor som jag har typ dreglat över för länge, och jag är lagom avundsjuk på henne nu. Så nu sitter jag och tvekar på om jag ska göra samma sak, men ETT par skor för nästan 2000:- känns lagom saftigt i min fattiga plånbok! ;). Men jag ska kollar runt lite och sen om min shoppingberoende får mig att köpa de ändå ;).

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback