trött mama

Åh seeeeg mamma här, satan så trött jag är! Loke skapade morgon vid 4 imorse inte för att jag ens tillät det. Men ja svårt att säga åt honom att sova, men med den turen jag hade somna han om till sex och då va det bara att kliva upp :). Nu är det ingen större mening att somna om, kl 11 aka vi befinna oss i stan och möta upp Omar och sen till Skärholmen för att träffa Terese och hennes dotter Ella :). Det va länge sen jag träffade henne sist, säkert senast i februari(?). Aja med allting som har hänt är det rätt förståeligt!

I eftermiddag blir det som vanligt att möta upp mamma/mormor så vi sällskapar med henne och syster hem :). Imorn blir det dock att bara vara hemma, vilket vi kommer behöva! Imorn tänkte jag ta en stor städning i rummet, damsuga, vädra ut, damma av eftersom jag såg att min fina taklampa behöver sig en omgång och sånt andra skit tråkiga saker som måste göras! :)
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på imorn, antar att det bara blir att mysa och ta det lugnt med huliganen som är en aning våldsam av sig ;)

Men men nu ska jag ta och kasta in en tvätt som är klar lagom tills jag är hemma, sen så ska jag göra frukost till huliganen och sen klä på oss! Känner mig en aning stressad eftersom vi måste röra oss till bussen vid 9 tiden, snaaaaaark ZzzZzzZzzZzz så tidigt!!!

Ha en trevlig skärtorsdag och sup inte ihjäl er ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback