Trevlig påsk-lunch

Det blir en liten blogg stund medans Loke sover middag bredvid mig, han va super trött så lika bra att han sover en stund. Själva har vi precis ätit en super god påsk lunch som bestod av massa gott, sen blir det väl fika innan vi beger oss hem, tror det blir så att jag och äldsta systerdotter tar tåget hem så får syster åka till stallet själv!

Ikväll blir det lugnt, det blir väl att titta på någon bra film. Ska dock städa upp och tvätta när vi kommer hem, såg även innan vi åkte att vi behöver damsuga hemma, så det ska göras innan vi får sjunka ner i soffan! :). Mycket mer påsk "firande" blir det dock inte, fast det stör inte mig ett dugg! Anser ju faktiskt att påsken är lite överskattat, julen är mycket bättre i mina ögon! :).
Men aa har inte mycket mer att skriva så ska gå ut och sno lite godis! :)

GLAD PÅSK PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback