Svar

Ja asso nu vet jag inte riktigt om du är seriös med denna fråga och sen är det ju klart sjukt töntigt av dig att vara anonym! Men jag antar att du undrar vad jag och Omar gjorde, men det är klart jag ska svara på det!

Vi mötes upp utanför honom och sen gick vi upp till honom, satte Loke i ett hörn och hade vilt sex i hela lägenhet tills han inte orkade mera och sen vilade vi lite, sen när han kändes sig redo så körde vi en omgång till! Åh suck va tror ni liksom?! Vi umgås precis som vänner, pratar,skrattar, retas :).

Så onödig och oseriös kommentar att du får ett oseriöst svar tillbaka, för jag pallar inte med sånt här just nu! Nej vi ligger inte med varandra om ni är så nyfikna, suck!

Tack för mig och jag hoppas du trivs med att bo i stockholm! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback