seg dag

Sen uppdatering som vanligt, sitter och kollar på medium på kanal 7 (sjuan) med systerdotter! Idag har vi inte gjort så mycket, mamma och pappa har rensat källaren medans jag och Loke bara har latat oss :).
Annars har vi inte gjort så mycket, har lackat bokstäver och sovit middag med Loke, imorn blir det dock andra buckar! Ska städa upp rummet och fixa, sen vid 14 ska jag befinna mig i stallet eftersom hovslagaren skulle komma! Ska även sätta mig ner och räkna ut, skriva ner hur mycket jag är skyldig människor, måste även skriva upp vad jag måste handla hem till Loke nu när pengarna kommer in på kontot! :), hoppas även jag har pengar över så ska jag åka till Ikea och införskaffa en ny möbel till Loke! :)

haha som vanligt så babblar jag på som en tok, men aa nä nu ska jag gå och göra en flaska åt Loke och sen krypa ner i sängen och sova, ska testa ringa Omar en gång till annars så ger jag upp! :)

6 bilder från dagen, fin fina! Känns härligt att vara tillbaka med en iphone! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback