Porr


Jag inte så mycket att skriva mer ikväll, ska kolla på criminal minds med systerdotter och sen blir det vårt "get-program" HAHA ;). Nej men vi hittade på det, smått roligt! :). Ska ringa Omar också så fort han är hemma, han är en riktig segpropp mitt fina hjärta! :), haha nu tror ni säkert att vi är tillsammans eftersom jag kallar han mitt hjärta, men nejdå så är det inte :). Jag bara gillar det, haha ;). Ja nä nu är det slut snackat om det, han är mitt fina hjärta och han är lite udda på ett bra sätt liksom ;)
Ja men nej jag bjuder på en halv porrig bild på mig och säger godnatt! :)
Varnar er även för morgonen dagen som kommer bestå av kaos, provsminkning, en drös med fjortislåtar och fjantiga bilder på mig :), haha det är endast för att jag är nervös som en skitunge på första dagen i skolan ;).

Men CIAO på er bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback