onsdag, torsdag och vi är slappa

Härligt återseende, the mama is back! ;).
Blev ingen bloggning alls igår kväll och knappt någon idag, Loke är inte på tip top humör eftersom han mår pyton och det beror på tänderna! Jag hoppas innerligt att de kommer snart, han bara gråter, skiter och är lite hängig. Super tråkigt och jobbigt för båda oss, men han är suuuuuuper söt när han väl är på bästa humöret! :).

Han har även kommit på massa söta miner nu för tiden och kommit på hur man smackar med läppen, vilket är suer gulligt, ska försöka filma honom när han håller på :). Annars så igår va vi inte i stan och träffade Omar, mysigt! Dock började jag må pyton pga att migrän, men det blev bättre på kvällen! :) Efter stan va jag iväg och hämtade min IPHONE 4, gaaaaaaaaaaah! Så lycklig jag är nu, äntligen kommer allting bli som vanligt igen.. Jag fick också veta anledningen varför den va trasig, hmm tack Loke ;).. Haha den hade rostat sönder pga att Loke hade sugit på den :). Men ja har fått en ny iallafall, så jag är nöjd!

Men idag så har vi inte gjort nånting, har legat på lat sidan hela dagen, sovit middag med Loke 2 gånger. Men nu på eftermiddagen har jag damsugit och plockat undan, ska strax plocka ur diskmaskiner och dra igången ännu en till, hej familjen som använder alldeles för mycket disk! ;). Senare ikväll när Loke har somnat blir det promenad med äldsta systerdotter och sen blir det bra tv program idag!
Imorn är det fredag och vi ska återigen ligga på latsidan, kanske kan röra oss på en promenad imorn. Men mer än så lär inte hända, eftersom Loke ändå mår lite halv dåligt så vill jag inte dra ut honom på några onödiga upptåg! :)

På lördag ska jag för första gången lämna Loke hemma hos mamma och gå ut, jag är hemskt nervös men jag börjar lugna ner mig nu, dock har jag INGEN ANING om vad jag ska på mig, gah syster ska få hjälpa mig med det! :) Ja nä men nu ska vi sluta tänka på lördag innan jag känner efter för mycket, så att jag känner av en influensa! Men nu ska jag sätta mobilen på laddning och ta hand om disken istället, på återseende ikväll kära fina läsare! ;)

Kommentarer
Anonym säger:

Varför låter du han suga på din telefon? :O Typ bakteriebomb number one ;P hehe

2012-04-12 | 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback