Naken

åh jag är naken, ensam övergiven och bortsprungen känns det som. Min ajfåån har länmnat mig och tagit en sväng med mamma till Tele2 butiken för att få den lagad, men istället så kanske jag får en ny som jag kommre vårda och värna om ordentligt! Usch jag hatar att vara utan min ajfåån, det är smärtsamt!

Men iallafall Loke har precis vaknat efter att sovit i nästan 2 timmar, trött bebis :). Men idag blir det lugnt, mamma är hemma och jag ska faktiskt anstränga mig igenom att hjälpa henne att städa ordentligt här hemma, duktig tjej! Nämen Loke stökar ner lika mycket som nån annan här hemma och då är det mitt ansvar att städa upp efter honom :). Jag ska även ta mig an vår källare som för tillfället är i kaos med alla barnvagnar huller om buller, ska rensa ut Loke saker som kan kastas och så sånt som är alldeles för smått för honom och packa ner det i en flyttkartong. Så vi får lite ordning på allting, ska även återigen gå igenom Loke gamla bebis kläder och se om jag verkligen vill behålla allting, annars kommer det åka ut på försäljning så håll utsik! :)

Nä men har inget mer vettigt att skriva, så jag ska jaga reda på min son som kryper iväg och rymmer ifrån mig, attans unge så snabb han har blivit!! ;).
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback