Min skolios

Jag har ju berättat om min skolios förut, det inlägget hittar ni >HÄR<. Men iallafall igår min pappa klippte mig så ville jag att mamma skulle ta kort på min rygg eftersom jag inte egentligen vet hur min ser ut.. Jag har ju tidigare opererat mig (2008), men jag lider fortfarande av ryggsmärtor och sne rygg.. Så jag va ju till läkaren i höstas och hoppades på en ny operation, men han ansåg att vi skulle vänta ett år av någon dum anledning. Så det blev inte mer än så..
Men igår när jag fick se bilden mamma tog på min rygg, började tårarna rinna. Jag visste att jag hade sne rygg, men att behöva se ut såhär hemskt och jag vill bara bli normal igen.. Men jag vet ju helt klart att jag aldrig kommer få en rak rygg i hela mitt liv, så det är bara att vänja sig..

Att vet att jag ALLTID kommer har min puckel där får mig att bara vilja gå och gräva ner mig! Jag hoppas att min läkare kommer inse att jag behöver mer hjälp än vad han har gett mig, för jag kan inte påstå att han har gjort sitt bästa längre! Även fast jag vill operera mig så vill jag inte göra det nu eftersom jag vill ha sommaren utan sjukhus besök och skit. Sen i höst har jag inte längre tid, eftersom jag inte har tid att vara borta ifrån skolan något mera!

Har du elller känner du någon som har skolios, så tveka inte att kontakta mig antingen på facebook eller på mailen! Alltid kul att lära känna andra som har skolios, på facebook heter jag Eleanor Ek och min mail är >[email protected]<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback