LCHF

För en vecka sen ställde jag mig på vågen här hemma och jag kände hur paniken drog över mig, usch man ska ju gå ner efter graviditeten. Men istället har jag bara stått till och sista tiden har jag bara gått upp, urk!
Så nu har jag kört LCHF- diteten i en vecka och herregud vilken skillnad det är egentligen! På en vecka har jag gått ner 3 kg och jag har minskat 7 cm runt magen, och då har jag inte ens ansträngt mig med träning. Men nu så ska jag köra igång med träningen, vilket kommer bli välbehövligt! :)
Jag måste verkligen bli smal och tajta till allting igen, det här fungerar inte! Spelar ingen roll vad folk säger eller om folk tycker jag ser bra ut.. Jag SKA ner i vikt, så är det bara! Det är 7 veckor kvar ungefär till sommaren börjar och målet är att gå ner 10 kg tills dess! :) Men helst ska jag ha gått ner 15 kg innan den 16 juni och det är 57 DAGAR! Så nu måste jag sätta fart, för att peppa mig extra mycket så bad jag en "kompis" skriva till mig att jag va tjock, och jag fick det smset där det verkligen står "Du är tjock" och det svider även fast jag vet att han kanske inte tycker det, så svider det alltid att höra/få veta sanningen! Och eftersom jag har en iphone så har jag fixat så att smset blivit en bakgrundsbild, så varje gång jag öppnar telefonen så står det "du är tjock". Det kanske låter hemskt, men det är det enda som fungerar! Samtidigt som jag har blivit kalori galen, jag läser på allting jag stoppar i mig för att se att jag inte äter för mycket kalorier om dagen. Sen har jag även tagit och laddat ner en kaloriräknare till min iphone, så att jag dagligen kan se mitt kalori intag, galen eller bara vill gå ner i vikt? Ja ni bra fråga! 

Så från och med idag kommer jag göra igång med träning, och det kommer bestå av;

- Zumba
- Plankan
- Hissen
- promenader
- Sit ups
Jag ska bli en träningsgalning, ingenting ska sätta stopp för mig. Jag kommer lägga upp en bild som dock är 3 månader gamla och det kommer svida att lägga upp de! Men imorn kommer det bli nya bilder, så får vi se hur mycket som har förändrast på 3 månader! :)

NU JÄVLAR SÅ KÖR VI!!

Några som är på?!?


Kommentarer
17 år och mamma till alexander säger:

Här är också en som är igång! Men situps borde du inte göra :)

2012-04-21 | 10:24:33
Bloggadress: http://justababy.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie säger:

:o gör inte situps - det förstör magmusklerna!! :o Håll dig till plankan :) Duktig du är, jag tror du kommer klara det galant :)

2012-04-21 | 11:04:19
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Ida - 17 år och mamma till maja säger:

Även om magmusklerna drog ihop sig igen efter att du fick barn så glider dom typ isär igen om du gör situps, så det ska man inte göra! Plankan är skitbra :)

2012-04-21 | 12:03:58
Bloggadress: http://www.nattstad.se/idapetterssons

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback