kliar i fingrarna

Äntligen hemma och har hunnit ätit, matat Loke, packa upp maten och nu precis nattat Loke. Så nu kan jag äntligen ta över mitt kliande i figrarna av bloggning, känns som en lättnad nu! :). Så nu sitter jag och planerar för vad jag ska göra av morgondagen och jag har nog redan lyckats reda ut det! Mamma och syster styr bilen mot Jönköping och jag ska dra en städdag över mitt rum, vilket verkligen behövs! Ska sortera lite kläder och fixa med alla papper, sätta mig ner och bestämma vilket dagis jag ska ansöka till också, puh det lär bli en fullspäckad dag imorgon!

Annars i helgen så blir det lugnt, ska väl bara busa med Loke och så. Ska försöka hinna plugga under helgen, vi får väl se om jag hinner med det också :). Ja har väl inte mycket mera att skriva, det blir väl att ladda över bilder så ni får se hur rummet ser just för tillfället mitt i bomb ner slaget. Sen ska jag väl ta kort på skorna, som jag skrev förut eller så fixar jag det imorn(?). Jag är ju faktiskt super trött och vill helst sova efter denna äckliga vidriga dag med massa snö/regn och slask, blä! :)

Kommentarer
Emilia - 16 år, mamma till Tatum och Tävlingar i bloggen! säger:

Tävlingen i samarbete med Nahla.se är avslutad, kika in och se om det var du som vann! :)

http://eemijji.blogg.se/2012/april/vinnarna-av-3-presentkort-ifran-nahla.html#comment

2012-04-20 | 23:02:01
Bloggadress: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback