klänningar och skor

Vet ni? Min kära syster ska gifta sig den 16 juni och jag är helt galen, jag har än så länge inte kommit på vilken klänning eller vilka skor jag ska ha på mig. Jag trodde jag hade hittat den RÄTTA, men när mamma sa åt mig att kolla inte på halens, så dog jag om och om igen! Attans vilka jävla snygga klänningar, jag skulle kunna plocka hem en av varje, men har iallafall två som ska med hem. Struntar fullkomligt i va vad det kostar, så jäkla snygga! ;). Jag ska rocka på min syster bröllop och i sommar på de sena sommarkvällarna så ska jag rocka! ;).
Men dessa två skönheter ska få bli mina, såååååå dö snygga och söta! ;)

Men så kommer vi till skorna, vilka ska jag välja?! Jag vill ha ett par hög klackade första gången i mitt liv och jag har hittat några par som är att dööö för! ;). Men nu måste jag bara råd fråga mamma och vilja hon tycker jag ska välja! :). Om jag hade pengarna hade jag valt alla par, men tyvärr så skriker plånboken då ;)

Vilka tycker ni va snyggast om ni fick välja ETT par? åh visst är det svårt, jag håller med! ;).

 


Kommentarer
Ida - 17 år och mamma till Maja säger:

Åååhh, skorna högst upp till vänster! Köp ett par till mig när du ändå är igång liksom ;)

2012-04-17 | 20:24:11
Bloggadress: http://www.nattstad.se/idapetterssons
Cissi säger:

Hej :)

Skorna högst upp till vänster har jag själv titta på men vilken sida hittade du dem på?

2012-04-17 | 21:39:38
Emilia - 16 år, mamma till Tatum och Tävlingar i bloggen! säger:

de allra allra sista skorna om jag fick välja "sommarskor" annars de första!! :)

2012-04-17 | 22:06:15
Bloggadress: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback