Happiness

Idag har vi kört på mys dag här hemma, har inte gjort ett dugg vettigt idag förutom att plocka ordning på disken. Loke sover ännu en middags-lur och jag kollar på tv :).

Imorn blir det dock andra puckar, ska ta mig till Väsby-centrum och för andra gången gillt kasta in min iphone på lagning, ja den har nämligen börjar strejka rejält nu eftersom inte ens det fungerar att ladda den nummera. Men nu är jag iallafall förberedd och får låna min systers iphone 3gs de hade hemma, så det blir bra! :).

Men nu ska jag rensa min ajfåån och sen gosa med min nyvakna bebis! ♥


Kommentarer
Elina 17 år och mamma till Nellie säger:

Ja det är jag! Har du lust att göra en åt mig? :)

2012-04-02 | 17:07:35
Bloggadress: http://elinaadele.blogg.se/
Alexandra säger:

Haha va söt han är :) Hur gammal e han?

2012-04-03 | 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback