fet uppdatering eller inte....

Jag hade tänkt mig en fet jäkla uppdatering igår kväll efter min promenad, men till och med promenade blev inställd. Då jag kollade min mail och insåg att jag va försenad med en skol uppgift. Så jag satte mig istället och surade framför engelska uppgiften och fattade ingenting, jag har istället kommit fram till att engelska B är mycket svårare än englska A, attans jag som tyckte jag va helt okej på engelska insåg att jag sög rumpa på det! Jag va så sur att jag somnade sittandes i sängen efter att pluggat i 2 timmar, heja mig jag va väldigt sliten och trött!

Men nu är iallafall den uppgiften inskickad och jag hoppas på ett bra reslutat även fast jag bara fattade hälften :). Så ikväll tar vi tag i matten istället, min egna tanke är att jag ska hinna klart med hela matte kursen innan April slut, samma med engelskan så jag ska verkligen plugga järnet nu! Förhoppningsvis kan jag ta lite fler kurser under sommaren också, eftersom jag verkligen vill hinna så mycket som jag bara kan innan skolan drar igång igen :)

Just nu har vi iallafall precis äitit lunch både jag och Loke, så nu sitter jag och drömmer mig på för en resa till Ullared i sommar med mamma och syster, haha inte för att jag har pratat med de nånting. Men jag vill gärna åka dit, som en liten roadtrip innan skolan och dagiset drar igång. Jag ska iallafall börjar spara pengar ifall att för det, man vet ju aldrig! Så nu ska det stoppas undan pengar till sommaren, alltid bra att göra! :)

Vad har jag mer gjort för spännande, mamma slingade mitt hår igår och jag kommer aldrig visa mitt fula hår för omvärlden! Jag är mer orange i håret nu än innan, så jag måste avfärga mig helt! Pappa klippte även mitt hår, så nu ser det iallafall någorlunda bra ut, haha mitt fina slitna hår som är så sönder färgat! :)
Men aa, nä nu ska jag ladda över bilder från kamran, sen blir det nog att få Loke att sova middag en stund :)

HÖRS SENARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback