Det funkar

Godmorgon, hur är det? :)
Trots att det är tufft i mellanåt så överlever vi är hemma, dagarna flyter samman och allting rullar på! Igår körde vi en gnäll och mys-dag, jag hade hoppats att jag skulle hinna med SÅ mycket. Men icke Loke va på gnäll humör eftersom han tänder håller på att titta ut, så det blev inte mycket gjort! Men ska ta det ikväll istället, idag blir det dock att åka till Knivsta och ha möte med skolan om min skolgång och sen blir det att åka till Märsta, handla mera mat till Loke och sånt, möta upp mamma samt syster och sen hem igen :).

Hoppas mötet med skolan går bra och att vi kommer på någon bra lösning, tänkte och kolla om jag ska förbi min gamla praktikplats som förmodligen kommer bli min praktikplats igen när jag börjar skolan! :) Prata lite med de och visa upp Loke, han har ju blivit så stor sen de såg han sist :)
Annars så ska jag plugga ikväll, måste kolla med pappa också om vi ska ut och köra ikväll. Sen måste jag leta fram körkorts boken så jag kan börja läsa i den, får hoppas på att jag förstår något också :). Det är mycket just nu som ska hinnas med och så, men tänkte plugga arlset av mig med matten och engelskan. Jag kan ju bara jag vill och anstränger mig lite extra, så jag ska ta nu varje kväll efter Loke har lagt sig att börja plugga. Kursen ska ju inte vara klar först den 12/6, men mitt egna mål är att bli klar innan den 20 maj med båda kurserna! :) Jag vet jag pressar mig väldigt hårt, men jag gillar att känna lite press på mig så jag får arslet ur vagnen och göra något åt saken, dock kanske det inte är rätt tidpunkt att pressa mig. Men men jag överlever! :).

Men ska jag ta och klä på mig kläder och även Loke, så får vi höras via mobil-inlägg! :)
CIAO

Bild på Loke igår vid frukosten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback