Fredag

Äntligen är det fredag, så som jag har längtat!! :)
Idag har vi inget planerat, vilket är super skönt! Hela veckan har varit än enda stor planering känns det som, har varit iväg varje dag. Så idag ska jag och Loke passa på att mysa i sängen hela dagen, samt städa lite rummet :). Ska dra igenom en liten sammanfattning om vad vi har gjort i veckan,

Måndagen spenderade vi hemma hos min storasyster Amanda i Märsta, gjorde inge speciellt, fördrev med dagen där :)

Tisdag:
Dagen börjde med ett besök hos BUP, pratade av mig lite grann och ska åter tillbaka den 9 igen :). Efter BUP åkte vi in till min mammas jobb och gick runt med henne :). Mys pys, Loke sköte sig utmärkt och va inte ett dugg grining :).

Onsdag:
Började med återbesök på sjukhuset för Lokes frejkabyxa, och nu slipper han  den äntligen! :). Min storasyster Theres va där med sin yngsta och hade också återbesök efter att hon har brutit armen före midsommar. Efter åkte vi och åt lunch tillsammans, pappa va även med och tog ledig för min och Lokes skull.. Sen for vi hem, hann väl vara hemma kanske 40 min, sen skjutsa pappa ner oss till BVC. Sen kom K och hämtade oss så åkte vi till familjerätten och fixade faderskapstest, så nu väntar vi på svar bara :).

Torsdag:
Gårdagen spenderades hela dagen på Jälla skolan i Uppsala, träffade alla vänner och oj så mysigt det va! :). Härliga människor det, hade super trevligt och Loke va en ängel sov för det mesta och bara njöt av att ligga i vagnen :).

Ja det var väl vår vecka det, ska berätta hur det gick på BVC senare. Nästa vecka är väl ungefär lika uppbokad, men det är härligt det :). Ska uppdatera min lista lite grann, sen ska jag nog börja plocka undan i Lokes och mitt rum. Fullt av kläder och allt möjligt, sen är det lite papper som ska fixas under dagen :).
Ska även börja planera dopet lite bättre och beställa hem en dopklänning till lilleman, det är mycket som ska göras :).

Kastar in lite blogg inlägg under dagen,



Allting känns fortfarande som en dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback