Skåne - 111022

Första riktiga dagen i Skåne, den spenderades med Emma och hennes dotter Isabella inne i Malmö. Vi åkte tidigt på morgonen och hem sent på kvällen, jag fick självklart med mig lite hem till både Loke och mig. Det kommer jag visa bilder på senare i veckan, vi spenderade dagen på Entré ett köpcentrum i Malmö. Det va super mysigt och kul, sen blev det hemgång igen fast först for vi in på ICA och införskaffade oss varsin Marabou choklad, som vi levt på de dagarna jag varit där nere! =).

Denna kväll skulle jag ha sovit hos Erica, men det blev ändrade planer och jag spenderade ännu en natt hos Emma. Somnade rätt tidigt i hennes säng med en halv bråkig son, men fy så trött både jag och Emma va den kvällen! :) Måste bara tipsa om en sak, ifall ni ska åka till Skåne och vet att ni kommer åka mycket tåg så köp rabatt kortet, jag gjorde dock inte det så dum som jag va! Men jag höll på smälla av när Erica och Emma klämde ur sig att det kostade 54 kr att åka tåg från Malmö - Kvälinge där de bodde, endast några stationer! Nä fy så dyrt, man måste nämligen betala för barnet! Tur att vi inte har sånt här i Stockholm, tror jag betalar MAX 36 kr och då åker jag i alla zoner i stockholm med SL :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback