sjuuk

Jag är helt slut i hela kroppen, musten har sugit ut ur mig. Vet inte hur jag verkligen orkar stå upp fortfarande, huvudetvärker, bihålorna svidero och hela kroppen känns tung! Tycker lite synd om mig själv, men ändå så är jag i full gång med att städda och fixa. Jag bryr mig mer om min lilla fis som äntligen som har somnat, men alla tankar går åt honom även om jag själv ska lida. Men ska städa klart det sista tänkte jag och sen vila en stund tror jag, så ifall huvudvärken släpper!

Annars idag händer ingenting, har beställt hem lite kläder till Loke från Lindex och även en sak som är hemligt :).
Så det kommer förhoppningsvis i veckan också, ska även beställa hem lite bodysar till Loke i strl 68 då han har växt ur 62 och jag har inte så jätte många bodysar i 68. Så måste beställa några så de är här innan fredag :). Det är väl det jag ska sysselsätta mig med nu efter jag har städat klart, eller så gör jag det först ;).
Aja, bloggar mera sen, måste sätta igång nu :)



Denna pyjamas klickade jag hem till Loke! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback