Rubrik saknas

Jag har tagit mig upp ur sängen nu och planerar på om jag ska börja packa lite smått! :). Loke har ätit ersättning + potatis & majs puré och sover nu igen efter att ha varit vaken någon timme, jag har även bakat och usch ska sluta med det, för ack så jävla usel jag är på sånt! Försökte göra brownies, men misslyckades totalt med det ;).

För tillfället kollar på tv med mamma om ett par som har adopterat en pojke som inte kan andas utan sitt rör i halsen, ganska rörade att det faktiskt finns folk som vill adoptera dessa barn också :). Ska kolla lite på internet efter adapter till min bilbarnstol, så jag kan sätta den direkt på vagn-chassit :), Hoppas bara det finns till min bilbarnstol, men det bör det finnas :).
Mina inlägg känns rätt så osammanhängande , men vet ju inte riktigt vad jag ska skriva. Eftersom vi bara är hemma så gör vi inte så mycket, pússas och busar en hel del :).

Men nu ska jag på börja mitt pluggande, så jag kanske slipper plugga i Lund! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback