Mycket skratt och glädje!

Bild lånad utav: Erica (justababy.blogg.se)
Jag har inte varit såhär lycklig och glad på länge, ni förgyller mina dagar! :). Jag har snott Ericas dator medans hon sover precis som alla andra, vilket jag också borde göra :). Men har inte funnit ro att somna ännu, Loke sover i sin liggdel neran för mig. Förhoppningvis sover han hela natten också, vilket han gjorde natten till idag :).
Ska strax också sova, men känner att jag måste uppdatera lite grann. Dagarna som har gått här nere i Skåne har varit underbara, trivs super bra här nere med dessa underbara tjejer och deras söta barn! :)
Idag hade vi mammaträff och blev 6 st totalt, vi va i Burlöv center. Fikade och shoppade lite smått, dock så fick jag inte så mycket köpt eftersom pengarna inte kommer först på tisdag, så imorn känns det som en otrolig onödig dag :). Men iaf det va super kul att träffa alla och jag trivs super bra med de, hoppas bara de tycker samma sak om mig!
Imorn blir det till Lund, annars blir det nog en lugn dag :). Vet inte vad jag ska skriva mera, de kommande dagarna kommer jag sova hos Erica, kommer nog gå super bra! Det är verkligen super gullig utav att både Erica och Emma att ta emot mig och låta mig sova hos de, tusen tack tjejer!! :)
Nu har jag inte mycket ber att skriva, ska koka lite vatten så det är klart fall Loke vaknar :). Annars vill jag bara tacka Ida som skrev att jag va grym som klarar av att vara ensamstående, tusen tack och du kommer klara dig utmärkt! :). Måste även påpeka att jag låter som Erica och Emma på vissa ord, kommer låta som en skånnig när jag åker hem igen ;)


Men nu säger jag godnatt, vi hörs kanske imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback