Jag är tillbaka!



Jag är tillbaka på blogg.se, känns skönt! Då jag gillar att trixa med nya designer så är det lättare på blogg.se, men jag fortfarande missnöjd med min header, men det kommer så fort jag orkar fixa det :). Måste trixa lite mera med den, ska kolla någon vänlig själ kan hjälpa mig :).

Annars idag har vi spenderat nästan 3 timmar på akuten med Loke, då han är väldigt ansat i sin andning. Men ända de sa va "använd koksaltslösning", great kunde ni inte sagt det i telefon istället? Så hade jag sluppit åkt ända till Astrid lindgrens barnsjukhus!
Men men hellre en gång för mycket på akuten en för lite, så nu lever både jag och Loke på koksaltslösning! ;).
Vi måste se till att vara friska tills på måndag för då ska han ha sitt vaccin och på fredag drar vi!!! :).
Det betyder att vi kommer hålla oss hemma de kommande dagarn tills fredag, möjligtvis en snabb vända till Uppsala. Det märks vad som händer, jag ska ifall dra i mig massa alvedon innan läggdags ikväll sen blir det varsin koksaltslösnings "flaska" i varsin närborre! Frisk va det jag skulle bli, stackars Loke får dock blir frisk av sig själv så gott han kan :).

Men nu ska jag trixa med headern och kolla på film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback