Hem ljuva hem!

Hej underbara människor, ledsen för en dålig uppdatering. Men nu har vi äntligen återställt oss för att vara hemma igen och oj så skönt det va att sova i sin egna säng igen istället för en luftmadrass! :)
Vi befann oss på Arlanda klockan 15.30 på torsdagen och där blev vi upp möta utav mamma och pappa, härligt att träffa de igen!

Men bara för att vi är hemma innebär det inte att vi tar det lugnt, igår for vi till Upplands-väsby för syster samt mamma skulle klippa sig. Efter det blev det till min moster, för att systers lilla fölunge skulle flytta till sina nya ägare :). Men som vanligt när vi åker så kommer vi hem sent och bilen ser ut som K A O S, helt otroligt faktiskt. Men eftersom det blev sent igår så blev kina mat och oj så gott det va. Sen blev det idol med massa fredagsmys, Linni åkte ur idol och jag grät lite lagom eftersom hon va min favorit och svenska folket kan inte rösta! Så nästan fredag kan ni ju glömma att jag komma sitta bänkad framför idol och om inte Olle åker ut nästa fredag så ska jag tamejfan stämma hela jäkla idol, de kan lägga ner verksamheten nu när Linni åkt ut!!

Sen så kommer vi till denna här lilla mini-semestern jag och Loke gjorde i Skåne, den ska jag också ta mig an att berätta om. Men funderar på att ta nån dag lite som jag känner för, då jag inte orkar sitta i ett en inlägg och ha en as lång text med massa skitsnack, så det kommer dyka upp lite få inlägg från vår skåne resa lite titt som tätt :).
Men nu ska jag fika, ciao! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback