Familjemys

Strax börjar Beck på tv 4 och jag bänkar upp med lite choklad (Emma jag ska bli nyttig ifall du läser detta ;)), men efter att jag och mina föräldrar hade spelat några omgång i yatzy kom syster hem. Plockade upp oss och vi for till stallet, myste lite med hästarna och släppte de sedan i ridhuset! Mamma fixade lite grann i sadelkammaren och så, Loke sov kanske 25-35 minuter efter att varit vaken sen klockan 14!! Sen om vi håller tummar och tår för mig så kanske jag kommer börja rida 2-3 gånger i veckan, MYSIGT! :)
Efter stallet for vi vidare till pizzeria, mums för hämtmat! :). Så nu har jag tryckt i mig en kebab och nu börjar strax Beck som jag ska se med mamma och pappa samt Loke som sover i soffan ;), finns inge bättre än familjemys!
Bloggar senare, puss!
Beck fram hämndens pris 802187 65#001.jpg

Kommentarer
emma säger:

haha jag åt också choklad idag :O <3 men ska oxå bli nyttig(a)<3

2011-10-30 | 22:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback