2 dagar kvar!

2 hela dagar kvar, åååh så nervöst. Förlåt för en dålig uppdatering idag, men har inte riktigt orkat först nu! Just nu sitter jag i soffan och kollar halvt som halvt på avatar med mamma, Loke har precis somnat i sängen. Hoppas han sover ett tag nu, tänkte jag skulle fixa det sista till Lund och sen så ska jag nog sätta mig ner och plugga lite mer matte eller så pluggar jag bara matte :).
Ja vi får se vad jag hittar på, idag har jag ifall packa väskan och tvättat det sista, hjälpt mamma att rensa skor samt jackor och sen va även syster här och fikade och Loke fick lite kläder ifrån henne :).

11.35 på fredag går flyget och vi landar i Malmö 12.40, jag är sjukt nervös! Fast det är mest för själva flygturen, då jag måste tänka på lilla plutten. Men det går nog bättre att åka flyg som tar 55 min, istället för ett tåg som tar 6 TIMMAR!! :).

men nu ska jag nog plugga lite och lyssna på musik för jag har inge mer vettigt att skriva, bloggar senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback