Varför måste man har rubriker?

Jag börjar tröttna på att dra igång ännu en tidigt morgon här hemma, men det är väl bara bita ihop och se positivt på att Loke inte alls vaknat något inatt. Kanske va för att han va extrem övertrött igår, han har ju nämligen kommit på hur man kan slippa sova. Jag nattar honom fortfarande i min famn då jag anser att det är lättast, men nu har min lill pojke kommit på hur man vrider på sig och slipper man sova för en halvtimme :). Så det är vad Loke gör på kvällarna när det är dags för att sova, attans unge som ska komma på sånt nu!
Men han är iaf glad, just nu ligger han bredvid mig och drar filten över huuvdet, haha söta unge! :)
Själv väntar jag spännt på att klockan ska bli halv åtta och jag kan lämna Loke hos min mamma för att jag ska kunna ta en joggning tur i mina nya skor innan det är dags för frukost! =). Tänkte även ta lite bilder nu på morgonen och kanske få mamma att ta med sig kamran över dagen, alltid kul att få lite bilder på dagen :)
Fick en kommentar på angående att jag pluggar distans, så tänkte ta och svar på den sen.
Men nu ska jag ta mig halv griniga son som är bortskämd! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback